SNÖ KAOS elleeeer..

Men snälla lilla Amerikaner, ploga vägarna, sätt på vinterdäck.. ni behöver inte låsa in er i era hem för lite snö!! Vi har som sagt inte haft nån snö tidigare men idag kom skiten! Ja skulle iväg o ha en HEL shopping dag, men efter ja kört iväg och vart borta max en timma fick jag ett sms om att jag måste komma hem för det börjat snöa? AHA och tänkte jag.. men nu får jag visst inte ens köra bil, o tydligen ingen annan som gör de heller. Jobb är inställda imorgon pga snö? det här är ju sjukt haha.. okej att det snöar mycket men ändå. ÖVERDRIV TILL 1000 BARA GÖR DE! Jaja, jag håller mig väl inne då..

Skyping med Nemeth släkten förut, där söta Tess befann sig, ni gör mig glad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0