when its good, then its so good, untill it goes bad..

Lön- check
helg- check

Och så var det helg igen! God I love it..
Igår kväll bled det shopping och skojjar inte när jag säger att jag aldrig
sett så mycket folk shoppa samtidigt, vad hände med julshoppa i tid?
Var verkligen som på en amerikansk film, julmusik så det skriker
om det, folk som svär, knuffas, brottas & svettas för att få det sista köpt!
Medans jag strosar runt där för att endast leta saker till mig själv :)
Lite roligt hur dom typ har julrea innan jul? Tjänar man på det liksom.. Men toppen för mig! :)
Blev en del shopping, och ikv ska resten av pengarna gå åt till julklappar till kidsen!
Sen blir det nog fredagsmys här med Jojjo, ett glas vitt och kanske en sväng till fulgums för en öl eller två!
Ska bli en lugn och sparsamhelg iallafall.. är tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0