enjoy the time of your life!

Tredje dagen i NY, och skoldagarna är oändliga! råkade somna på en lektionm och vaknade av att malin puttade på mig för jag började snarka (såklart) aa det var pinsamt! hade en lektion med en polis idag med, han var stört cool! länge sen jag garavade i en och en halv timma i sträck!! hahhahaha, ska se om jag får in en video på det någon gång. bjuder på lite bilder nu, imorgon ska vi in till NY city på sigtseeing, sen ska jag och Johanna shoppa lossssssssss!! :) hej då hej då hej då. GOOD BYE AS I SAY NOW.







Kommentarer
Postat av: Rene

The hat girl... ;)

2010-02-25 @ 05:24:42
Postat av: mari törnborg

Du ser ut att ha det bra, shoppa loss ordentligt. Bra att du lämna din jacka hemma, den behöver jag nu. Älskar dig mamma

2010-02-25 @ 08:34:05
Postat av: Madelene

guuud vad konstigt det känns att se dom där bilderna :P det var ju jag som stog där för ett halvår sen, och nu står du där! haha

NYC är höjdpunkten! Ha det så jävla skitkul!!!!!! :D Hur har veckan annars varit?? Har den gått bra? Love you!!

2010-02-25 @ 13:25:48
Postat av: Hanna

Hej! Jättefin blogg!

Har du gjort designen själv?

Är djupt avunsdjuk! Vill oxå ha. Vem är det som gjort den?



Kram

2010-02-25 @ 17:52:54
URL: http://hannagabriellas.blogg.se/
Postat av: Moa

råka du få med dig mina byxor ? :)

2010-02-25 @ 20:38:23
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0