:):):):):)

Jahopp då var det måndag igen då :) tiden går ju sjukt fort, helt plötsligt är det bara 22 dagar kvar.. Amelia har ju spenderat helgen här och som vanligt har det vart en sjuk helg som innehållt lite för mycket alkohol :) men nästa helg blir det en vit helg :) då ska jag mysa med mina nära & kära.

Hm, har jag någonting mer att berätta? Börjar bli nervös.. kan verkligen inte sova om nätterna och tror min hjärna hallicunerar eller något, annars tänker den bara lite överflödigt mycket just nu..





ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag är arg på dig!!! :):)



Kommentarer
Postat av: Malin

bor i Oslo och jobbar på dagis ;) klart jag vill komma och hälsa på, måste tillbaka till the US snarast haha :D när åker du??

2010-02-01 @ 22:43:29
URL: http://letswastetime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0