from a lover to another

helgen är över, den näst sista i sverige.. Den vart lyckad som alla andra helger den sista månaden eller två har varit, haha. Nästa helg blir den riktigt sista, och det känns så sjukt att skriva.. 6 freaking days left. Blir mer och mer nervös, eller spänd, eller ledsen.. vet inte riktigt vad jag är. Vet bara att det är det här jag vill, och att jag fick mitt drömstället som au-pair kunde ju inte bli mycket bättre, Kalifornien, LA!!!
Dock besviken på vissa, men som jag sagt hela tiden.. nu märker man vilka ens närmaste är :) Sofia aka Soffe,  måste bara meddela att du är så gullig, tar åt mig av alla ord du säger och blir så glad :') du är en charmig tjej du.


"aldrig mer vimmelbilder var det va" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0