godmorgon, godmiddag, godkväll

den här dagen har vart riktigt seg, inte mått särskilt bra. Har iallafall blivit middag ute med mammsen o familjen, sen lite melodifestivalsmys, nu har mamma somnat och jag vet inte riktigt vad jag ska underhålla mig med, har rätt tråkigt, borde fortsätta med påackningen men har ingen ork till de :) såg att planen är helt fuuucakde när jag ska flyga såklart, samma dag ska piloterna börja strejka och med det här snöovädret kanske jag inte ens kommer iväg, haha.  Vi får hoppas, men nu är planet ändrar iaf, så jag måste åka imorgon natt till arlanda iställtet för på måndag, helvete vad jag är nervös och har ångest! men jag ska göra LA.





inte orkar lägga upp bilderna från igår så snodde jessis, tack fellan & jessi för fotoalbumet, det ska så kärt få följa med till USA, ni är så gulliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0