hör aldrig mer av dig tack. :)

Jag fattar inte, är det normalt att vara så nervös som jag är innan man åker? De senaste veckorna kanske jag sovit hmm..4-5 timmar om natten, det går ju inte sova, natten är liksom min vän och vi trivs ihop just nu. Fått hem alla visumpapper idag med, JAPP jag fattar ju nada. (får be om vuxenhjälp imorgon) 22 dagar kvar.. sen lämnar jag allt.

Är förövrigt i krokek inatt, tycker det kan vara skönt o vara lite själv emellan åt med. men imorgon kommer pappsen hem, ska nog försöka umgås lite med han i veckan, skönt o veta att han kommer i slutet av september till mig iaf :) Skypade med min värdfamilj häromdagen med, "det är väldigt kallt här just nu, bara 20° och sol" haha skojjar dom eller?


jahopp är ändå så rädd för att åka och bara lämna allt, men som mamma sade: vad är du egentligen rädd för?, finns ju ingenting som binder dig kvar här i norrköping.. Och det har hon ju visserligen rätt i, aldrig gillat den här staden direkt.. Så som sagt inget binder mig väl egentligen kvar :)

Vad mer? tror knappt några läser det här eller bryr sig, men till alla nära & kära ska jag iaf uppdatera som en galning för när jag lever mitt liv i Kalifornien, ni ska få veta allt! :) men gud så jag kommer sakna vissa ...:( ska bli så kul o se vilka som är ens riktiga vänner när man försvunnit och som fortsätter bry sig om än. AHHH, jag börjar få lite smått panik, hur kan jag vara så pigg? sovit 3 timmar i natt.. men känns som jag kan vara vaken varenda dag till jag flyttar. men det borde ju vara psykiskt, kanske även fysiskt omöjligt :) smart tjej.


känner mig förtillfället rätt tom


Kommentarer
Postat av: Sofie wahlström

Lycka till! =) Krokeksbor kan klara allt! Fan kör hårt, allt kommer att finnas kvar här när du kommer hem. =)

2010-02-02 @ 11:18:34
Postat av: Malin

Haha känner igen känslan! Men förstå vilket år du kommer få..jag håller tummarna för att du kommer trivas kanonbra hos familjen :) Hur gamla är barnen? Nja tips och tips.. är det något spec du vill veta? :) Enda jag kan komma på är att våga prata om allting med värdföräldrarna, små irriterande saker blir ganska lätt till stora problem :P och en dålig stämning "hemma" förstör så himla mycket.. Annars har jag bara en sak att säga, se till att njuuta av livet ;D

2010-02-02 @ 19:45:17
URL: http://letswastetime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0