I <3 NY

Okej, vilken daag! Började med frukost klockan 7am sen var det lite lektion och redovisning, i hated it! Klockan 1pm åkte vi till NY city, kan bara säga en sak, jag älskar NEW YORK! fy fan vilken underbar stad.. jag och Johanna var som galna, sprang från gata till gata för att shoppa loss, men i den snöstormen vi hade var det fan inte lätt! aldrig vart med om så mycket slask i hela mitt liv. Men det var nice ;) fan vad jag älskar staden, och har turen med mig att Johanna ska bo där, så ska till henne en vecka i sommar! kommer bli grymt.

Aee vilken jävla bra dag alltså! shoppade massa, är överlycklig! imorgon beger jag mig till LA , är sjukt nervös, och ska flyga själv också, men det ska nog gå bra :) Puss påer


Min och Johannas lucnh ;)


vi ville bara shoppa, vädret sög ju!


okej internet går förjävla segt, mer bilder en annan dag..


Kommentarer
Postat av: mari törnborg

Vilket oväder, påminner om här hemma fast mer snö här. Men snart är du på ett varmare ställe.

2010-02-26 @ 08:25:08
Postat av: J

klart vi ville! ;)

2010-02-28 @ 01:39:32
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hejsan! Fin blogg :D hur är läget?

2010-02-28 @ 02:26:44
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0