i hate goodbyes

Det här har vart den sjukaste dagen på riktigt länge, somnade gråtandes och vaknade gråtandes.. Att se min familj & mina vänner så ledsna gör mig helt frustrerad, samtidigt som att det ändå känns bra, det känns bra att veta att dom verkligen bryr sig om mig och som jag sagt till er alla är inte det här ett hej då, utan ett "vi ses snart igen" eller hur? :') Jag älskar er alla och ni är guldvärda, ni vet exakt vilka ni är! jag ska leva livet för er nu, och hoppas ni håller ställningarna här hemma!

Om 4 timmar beger jag mig till arlanda, är sjukt nervös.. men är så jävla trött så kommer nog inte att vara nervös sen! haha. :) hej då folket, nästa gång jag skriver befinner jag mig i staterna!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det så bra nu och ta hand om dig, kram!

2010-02-21 @ 23:43:10
URL: http://idaasteenberg.blogg.se/
Postat av: PROPPEN

jag älskar dig min fina vän. du kommer få det så bra. du vill ju verkligen det här och jag kommer finnas för dig när du kommer hem, det vet du.



SOFIA<3NATH.

2010-02-22 @ 09:59:15
Postat av: hh

kul att du kommit iväg nu! undrar bara hur du kom till usa? genom vilket företag eller så?

2010-02-22 @ 13:14:46
Postat av: amme

Älskling vilken fin blogg du fått :D Nu sitter du på flyget någonstans över atlanten, jag saknar dig redan så mkt att det känns som jag ska försvinna.. Jag går in på facebook klockan 2 i natt så får vi prata om hur resan har gått. Älskar dig mest!



/ Din panelia <3

2010-02-22 @ 16:34:01
Postat av: Anonym

tråkigt att man inte är en av dom du saknar :/

2010-03-03 @ 01:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0