I LOVE AMERICA

Okej kan inte sova.. lika bra o vara vaken ett tag till kanske, så man kan sova något på flyget imorgon.. Den här veckan har vart great rent ut sagt! Fått lära känna massa nya vänner från 1000 olika länder, that's cool! men ska bli lite jobbigt o åka iväg nu ändå, känns som man har en trygghet här nu med sina svenska kompisar! nu är det bara engelska som gäller liksom.. vem ska jag kommunicera med? :) mig själv och min dagbok kanske..

Men det har vart en häftig upplevese  här i New York, såklart saknar jag alla mina vänner och min underbar familj, men ni finns ju kvar, eller hur? och lova att komma och hälsa på mig, för det skulle jag uppskatta :) och ni skulle uppskatta shoppingen här, det kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: mari törnborg

Kul med shopping, hoppas den är lika rolig i LA. Resa kommer att gå bra, jag lovar älskar dig mamma

2010-02-26 @ 08:22:23
Postat av: alle

åh saknar dig redan!! du kommer få en sånn härlig upplevelse! ångra aldrig att du åkt! vi finns kvar när du kommer hem :) puss och kram

2010-02-26 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0