I'm actuelly really tierd.

Trött är det enda ordet som går att beskriva mig med just nu, ska bli skönt att släcka lampan och sova..
Kvällen har varit bra, eller har för det mest suttit på mitt rum, men ändå :)
åt lite mat förut, pasta med grillad kyckling
(jepp, här är det varmt så det går att grilla ute) :)
barnen är huuuuur söta som helst, grannungarna kom även över förut och hade mig sig teckningar och lite
presenter, hehe.
Sen var vi på någon stor glass/yoghurtsbar. Det var riktigt coolt.
Man fick smaka alla typ 20 glass sorter innan man gjorde sig egen glass,
sedan kunde man ha på allt möjligt som topping, färska jordgubbar, brownies, osv..
kan säga att det fanns ett 50 tal o välja på! skiiit gott.

Måste även påpeka hur roligt det är när Shellby hela tiden säger "Daaah" eller "Ohmygod" men roligast är nog när hon säger "whhaat ever" haha. Hon är så äckligt söt när hon sjunger med, kan hela låtarna som typ sexy bitch, och tik tok. haha! :)

nu ska jag sova iallfall, se hur det är att vakna upp imorgon, måste göra/äta min egen frukost, man äter inte tillsammans, så får se vad jag vågar ta imorgon, godnatt världen!




Kommentarer
Postat av: J

Fan vad sweet! :D haha. Vill att du ska vara här!

2010-02-28 @ 18:30:59
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0