IN NEW YORK

Varning för att detta kan bli ett rätt långt inlägg.. Nu är jag iallafall framme på skolan. planet tog 10 timmar + att det var försent, (flygmat är det äckligaste jag vet) BLÄÄÄ, så jag var ju inte lite hungrig när jag anläde, och då tog även bussen till skolan 2 timmar, tjuhu va! Sen fick jag ett rum, att dela med främmande människor, en tyska en så länge, vet inte vad den andra personen blir för ras :D haha. Har vart på möte i matsalen med, fick pizza.. känner på mig att det inte kommer vara mycket bättre mat under veckan heller.. Jag lever iaf, och här på skolan är det obligatoriskt att prata engelska (alla verkar ta det på tyngase allvar) så jag hänger på! behöver öva upp den till fredag ändå :)
Nae nu ska jag gå och ploppa i mynt i telefonen o se om jag får tag på min värdfamilj :)

Annars saknar jag och älskar er alla mina underbara vänner! inga bilder kommer idag (vet att vissa blir besvikna) men har inte använt kameran än, det komer nog imorgon! godnatt världen, måste juförsgi hålla mig vaken efersom att klockan bara är 20.30 här, men ändå...


Kommentarer
Postat av: sofia

låter som att du har det bra. ta hand om dig älskling. love you!

2010-02-23 @ 21:56:05
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0