Jag trivs, jag är nöjd

Har suttit på mitt rum i 5 timmar nu vid datorn.. ätit en halv cheese idag så hoppas det blir mat snart! :) har ju 3 st andra barn här ikväll som är över på sleepover, så det är lite annorlunda :) alla är så söta! Tjejerna kom upp med en jätte söt skylt dom gjort, Shellby älskar att göra projectarts, vet inte vad det heter på svenska? men det var super gulligt iaf!

Jag är så jäkla trött bara.. vill bara sova, men måste nog vänta ett tag till så jag kan ändra på dygnet, är nog fortfarade inne i jetlag eftersom att det ändras ännu 3h nu.. alltså är jag 9h bakåt, om man jämför med er i sverige :) jag är trött, måste sova.. ska försöka kanske ta lite bilder imorgon, annars på måndag!


"welcome Nathalie, You are the best" ohw :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0