LA BABY

Okej, nu är jag äntligen framme i LA! efter många om och men.. Tog flyget igår, var på flygplatsen i 7 timmar, men Marina (en tysk tjej, världens gulligaste) men tyckte så synd om henne, hennes plant belv inställt (pågrund av snöstormen) så hon gick spendera ännu en natt på skolan.. så jävla tråkigt! men jag tog mitt pick och pack och flög helt ensam i 7 timmar till LA, hade en trevlig svart man bredvid mig hela flygresan och han babblade på som tusan, så det var underhållande! När jag kom fram mötte Rolf och Shellby upp mig där. Vi åkte direkt till Ryans basket match som vi juförsig bara hann se 3 minuter av, men det var kul! Och där var även Julie, så vi åkte och åt mat direkt efter.. Något mexikanskt, det var gott :) sen här hemma däckade jag, direkt!

Men vi bor iallfall jätte fint, världens mysigaste hus och mitt rum är underbart, en riktigt HÖG bred säng, med 8 kuddar i och den är faktiskt från ikea! (Madde har likadan byrå som dig också) haha.

Idag har jag, Julie och Shellby vart och gjort manikyr och pedikyr :) Shellby är nu sminkad och stylad för hon ska uppträda på en basketmatch (dansa) vet inte om jag ska hänga med? men det är sånt som märks :) inatt är det sleepover hemma hos oss så det kommer 3 barn till hit! Intressant! :) nu ska jag umgås lite med barnen, spela WII supermario, haha.

Ni får se lite av shoppingen i NY med! :) hoppas ni blir nöjda.

Just ja, kan inte lägga in bilder på hemmet eller barnen än, måste fråga om det är okej först!


frukosten på skolan var inte helt okej..

20 minuters regel på mcdonalds, haha










Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar skorna, dööö snygga !! :D

2010-02-28 @ 11:31:27
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: sofia

va fina grejer sötnos. jag vill med! SAKNAR DIG! <3

2010-02-28 @ 14:23:19
Postat av: amme

åååh va fina grejer!! Speciellt skorna och svarta tröjan, lite snyggare än den vi försökte göra eller ?! :D Haha, men våran har dock mer karaktär och minnen. Älskar dig pussssilusss

2010-02-28 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0