leva livet, kom så ska VI leva

jag har nog aldrig vart mer shoppinsugen än vad jag är just nu,
gå runt på stan helt pank och veta att man bara har dollar i plånboken är fan inte roligt,
men helvete vad jag ska shoppa när jag anländer till staterna :)
 Tiden bara går, nyss var det ju flera månader sen jag skulle åka och nu bara 6 dagar kvar,
 kallas det panik när man inte har en jävla aning om vad man ska pack med?
 New York i en vecka och där är det ju kallt, sen till LA där det är varmt..
snacka om svår kombination med att packa kläder.

Tänkte även på att jag fyller ju faktiskt 20 när jag är i usa, vilket i usa är som att fylla 19? inget speciellt alls.. och kul att jag åker hem en månad innan jag fyller 21 där och inte får uppleva utelivet, men det ska nog fixas ändå föresten ;)

Sitter sjukt rastlös här hemma, ska bege mig till soffe lite senare och mysa iaf. nått positivt med denna dag :)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Älskling, jag tänker på dig. Jag är sjukt glad att vi hinner ses ett par dagar iallafall innan du åker! Nu byter vi plats.. det kommer kännas jättekonstigt att vara hemma i norrköping utan dig. På fredag får jag äntligen krama om dig (och alla andra också för den delen..), jag längtar så mycket!!!! ♥♥♥ Älskar dig!



2010-02-17 @ 04:50:18
URL: http://madelenes.webblogg.se/
Postat av: tirees

falsklegg natta säger jag bara... och att lära känna folk! :)

2010-02-18 @ 19:34:50
URL: http://tirees.blogg.se/
Postat av: tirees

falsklegg natta säger jag bara... och att lära känna folk! :)

2010-02-18 @ 19:35:05
URL: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0