lost in södertälje

Gud vilka 2 mysiga dagar jag hade i huvudstaden med amelia :) Kom upp i dit på måndag morgon, men skulle då till ambassaden och fixa visum, träffade där jätte gulliga johanna som jag ska flyga tillsammans med :), verkligen jätte rar tjej så känns skönt o slippa flyga ensam!

Mötte sen upp amme på stan, hon var jätte glad, vilket smittade av sig på mig! vi lunchade, gick på stan i 7 timmar, hon köpte massa grejer till mig sötnosen, som jag fick välja helt själv :)) på kvällen bar det av till hotellet, där vi fixade oss lite lätt, åt middag och tog en drink, var hur mysigt som helst! och dom 2 dagarna kommer betyda mycket för mig riktigt länge. Men sen kom ju avslutet... skiljas av från tåget och nu inte ses på ett år.. det var jobbigt, verkligen riktigt jobbigt! men du kommer alltid finnas med mig vännen ♥


ja råkade trycka upp en semla i ammes ansikte :)

 





Kommentarer
Postat av: Sanna

fin du är i det ljusa håret :)

2010-02-10 @ 19:47:07
URL: http://sannanannskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0