Match the spike and the pen left to write

Godmorgon, även fast klockan är 20.00 hemma hos er i sverige. haha.

Nu är jag heeelt själv hemma, om jag ska vara ärlig vet jag inte ens vart familjen skulle nu på morgonen, jag förstod inte riktigt :P Men jag är iallfall själv hemma tills kl 2pm.. Innan dom gick sade dom precis, du får ju ta din egen bil och köra runt lite med om du vill, liksom utforska stället! Hell yeah att jag vill! men.. jag kommer  bergis att köra vilse (alla gator ser likadana ut här, och folk kör som galningar) plus att då lär jag väl krocka.. så vet inte om jag vågar riktigt! har ju fått en egen mobil med :) så får väl ringa om jag kör vilse haha!..

Idag skiner iallfall solen och det är cirka 20grader ute :) skönt.


Kommentarer
Postat av: amme

go go go, go samsung it's your birthday?

2010-02-28 @ 22:40:47
Postat av: proppen

i miss you

2010-02-28 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0