Rainstorm

Andra dagen i NY, och jag har vart sjukt trött hela dagen, jetlag så det skriker om det! gått i skolan från 8am-8pm, aa snacka om lång skoldag, somnade dock under en film. Och när man skulle stå och presentera sig själv i cirka 10 minuter på engelska inföär en grupp med 30 pers bröt jag typ ihop, aldrig i hela mitt liv vart så röd i ansiktet elller STAMMAT!! usch, aldrig mer, tilloch med thaierna och kineserna klarade bättre engelska än mig då! haha

men dagen har vart bra, prata engelska konstant är ju toppen! men maten suger, min mage tål inte sånt där.. bara pomme, pizza, you name it.. gick till affären förut med typ typ en kvart/20 min.. i REGNSTORM, har aldrig sett så mycket regn, så är glad att jag beger mig till varmare breddgrder om 4 dagar :)

Nu ska jag faktiskt röka sen sova! :) sluta röka om 4 dagar då.. men bara rökt 2 cigg i dag, good work!






johanna, vi kommer bli tjocka!!



man skulle göra något som representerade sitt hemland, jag gjorde en majbrasa, fin? haha

Kommentarer
Postat av: sofie

Heej! Fin majbrasa =) Det verkar som du har det bra!! Synd att du åkte precis nu, jag har ju blivit singel, madde är hemma.. vi skulle ju va party eliten!! :) Ha det super bra! Puss och kram

2010-02-24 @ 09:54:17
Postat av: proppen

du ser ut att ha det bra :) älskar dig.

2010-02-24 @ 11:47:07
Postat av: Madelene

Jag tänker på dig hela tiden!!!!!!!!! ♥

2010-02-24 @ 22:50:49
Postat av: Anonym

AHAHHAHA vad kreativ du är gumman ! :D fan vad snyggt ;D

2010-02-26 @ 11:36:22
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0