ain't no party like an alcoholic party

har man inget att göra eller bara är en väldigt rastlös människa som jag, kan man först kolla igenom alla avsnitt med Urban Legends, och när du sätt alla dom avsnitten kan du se alla avsnitt med Erik & Mackan, det är humor på högnivå! :) sånt uppehåller jag mig med på nätterna, när jag som vanligt inte kan sova..

Har egentligen massa saker att utreda, men jag lägger det åt sidan för annars tar min resfeber över. Nu är iaf alla borden på Deli bokade tills på fredag och smörgåstårtan är beställd, nu hoppas jag bara på att att folket är lika taggade som mig och kommer med sitt bästa festhumör, för på fredag ska vi slå på stort folket!

:)


Kommentarer
Postat av: sofie

YEAAHH!!! Ikväll röjer vi! Kommer bli klockrent!! Fan Natta, blir det inte hemma gjor smörgåstårta? :P haha!!

2010-02-19 @ 10:19:47
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

2010-02-19 @ 10:33:53
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0