Vilken dag

vaknade efter cirka 4 timmars sömns (japp, jag tvingade upp mig själv).. åkte o solade lite, kom hem, njöt av livet en timma.. åkte och hämta Moa, och det blev en riktigt M & N dag :) hel dag på stan med mat, och en implusiv hårfärgningen... SOM resulterade i att natta blev ett riktigt ljushuvud, var ju inte riktigt meningen..

men man vänjer väl sig? moa vill klippa av halva mitt hår (jag vägrar såklart, och ska nog aldrig mer klippa mig).. Såg PH-finalen med massa gott tillbehöver hemma hos jessi. Tror jag o jessi gått in i det där programmet lite för mycket, vi var hysteriska.. och vad ska vi nu göra under våra ph-kvällar?

Imorgon måste jag bara börja fixa med visumet, men jag fattar fortfarande noll alltså! ska även hinna med en fika med Cissilissi, och på måndag beger jag mig till ambassaden och ska även träffa joahanna där på en fika :) sen blir det nog övernattning på hotell med mange.


moa säger:blondies have more fun..upp till bevis säger jag! :)

Kommentarer
Postat av: Madelene Nylander

Let me know om du vill ha hjälp med visumpapprena! Kan bli lite svårt över datorn kanske, men ändå lite hjälp! :D glöm inte att läsa igenom JÄTTENOGA!! och btw så är du snygg som fään i blont. grr!



Om vi inte hörs innan måndag (finns risk att jag hoppar från en bro) - Lycka till på Ambassaden! Inte för att det är något att vara nervös över. Bara 3 simpla frågor, sen är du klaaar! Och var där suupertidigt, så slipper du stå ute i kön så himla länge!



Saknar dig så mycket nu, ska bli skönt att komma hem och kramas lite! Och btw (igen) satt och kolla flygbiljetter från Sthlm till LA! :D haha! hittade snoorbra priser, runt 5000 tur och retur! :D Kommer DIRR!



Nu ska jag sluta skriva. Världens längsta kommentar? mjaa, möjligt. Anyyyyyyyways, I LOVE YOU!!! :D c u soon! ♥♥

2010-02-03 @ 07:02:28
URL: http://madelenes.webblogg.se/
Postat av: Moa

De ää Så ;)

2010-02-03 @ 13:29:56
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0