You got to show me love


Var länge sen jag var riktigt taggad för en utgång, så idag är jag mer laddad än någonsin. Det kommer bli great! Kan inte bli annat med alla mina nära & kära omkring mig, och den bästa överraskningen är nog att madde kommer hem idag med, så jävla lägligt.. (men ändå olägligt) hade velat ha min homie tillsammans med mig i usa dock, men jag ska nog klara mig på egna fötter.

Bara 3 dagar kvar.. har inte ens börjat packa? haha, men är klar med alla papper och alla betalningar iaf, bara presenten kvar till mina värdföräldrar. (känns lite bättre o åka nu när jag vet att det kommer ännu ett snöoväder hit) jag åker ju trots allt till värmen :)

Jaja, nu ska jag iallafall bege mig till farmor för att ta farväl av henne :( , sen ska jag vara barnvakt åt världens sötaste bebis, sen är det inte många timmar kvar till festen drar igång! ikväll slår vi klackarna i taket PÅ RIKTIGT! :D


när jag kommer hem igen... då blir vi samlade igen gänget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0