hej hallå blöggen

folk säger att jag är en slöis, och påbörjan till en alkohlist, kan inte annat göra än o hålla med lite :) men vet ni vad, jag trivs! jag trivs med att sitta hemma om dagarna, träna emellan åt, leva på helgerna och umgås med folk! Bara för att jag inte jobbar 24/7 den här sista månaden, så kan man väl få njuta av den ledighet man får, nej jag är inte arbetslös, bara precis uppsagd från jobbet för att börja på ett annat! För att om 2 veckor stadga mig i Uppsala ett tag och lära mig om livet. Hallå jag är 19 år och 4 månader ifrån 20, ändå bor jag hemma, har aldrig satt på en maskintvätt, behövt betala viktiga utgifter och knappt städat mitt eget rum. Tror det kan vara dags att börja vuxenlivet :) MEN jag trivs med maten på bordet ska jag säga er!


SOM SAGT, uppsala.. flytten till att bli granne med min bästa vän Amelia (åtminstone för ett tag) lära känna nytt folk, börja jobba med något jag verkligen vill. Kan däremot erkänna att jag inte alls är bekväm i sitsen att flytta och lämna allt, som jag sade innan, jag trvis.. men jag ser det som en utmaning åtminstone för ett litet tag framöver (ni kan vara lugna, ska inte stadga mig i uppsala för livet) men att äntligen få bo nära amelia igen ska bli himla underbart, en av de bästa vännerna på denna jord (moa,jessi, fellan, soffe & madde är också inräknade där) :) hihi.

Jag bloggar endast för att jag blivit tillbedd just nu, men kom precis på att jag har faktiskt ingenting vettigt att skriva, absolut ingenting. därför ska jag nog bege mig till sängen för en blund, har tappat räkningen på hur många (få) timmar jag sovit de senaste veckorna. mitt minimum är trots allt 9 timmars sömn varje natt, det behöver jag!

på återseende!


helt otrooligt hur lost jag känner mig ibland :)

Kommentarer
Postat av: Amme

Jag älskar dig. Det ska bli underbart att du ska bli min granne. Du är min bästa vän! :(<3

2010-01-17 @ 23:22:54
Postat av: sofia lawergren

jag vet, aah det tror jag garanterat att dom gör :)

2010-01-18 @ 11:40:22
Postat av: malin

Var ska du jobba i uppsala ? :)

2010-01-20 @ 20:13:00
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0