hela världen är så underbar`?

:) det är rätt lustigt att förstå, ena dagen är jag lycklig och skiner som en sol, men den andra vänder det, huuuuur lustigt är inte det på en skala 1-10,  är jag ensam? Flytten känns helt okej, jag vill inte-samtidigt som jag vill. ja jätte klurig fråga det där, men kanske kan ta en funderare på den under tiden jag flyttar. Meeeeeen det har ju hänt en hel del nu också, eller har det hänt? (inga förhoppninga nathalie) och egentligen har jag inte det, men man kan väl få vara glad för stunden :) och nu pratar jag defenitivt i gåtor och ni förstår ingenting, det är egentligen det som är meningen! Att bara jag själv ska förstå! Vill skriva detaljer, vill berätta allt men bara av att läsa det här förstår jag ju själv. HEEEY jag är ingen donkenbrud längre, förstå min lättnad? nej vad dumt det lät, idol-erik kom faktiskt dit idag(kväll), han kollade in mig!! helt seriöst ;) fan var lite fulsöt den grabben alltså.

Jag ska nu bege mig ut på min -8 gradiga balkongen för att avnjuta en cigg, för att kanske sedan kunna sova? kanske sovit sammanlagt 6 timmar på hela den här helgen (ni behöver inte fråga, ja det vart hårt!) alkholen tog över...


Jag har lovit mig själv och ta det lungt ett tag nu, men jag har även lovat mig själv att ha kul varje helg innan jag flyttar! vi kör nog lite mer alkohol på det! :) HEJ DÅ VÄRLDEN!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, this is the start of something good, don’t you agree?

I haven’t felt like this in so many moons, you know what I mean?

2010-01-12 @ 19:51:16
Postat av: Amme

Oh, this is the start of something good, don’t you agree?

I haven’t felt like this in so many moons, you know what I mean?

2010-01-12 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0