I LOVE MY LIFE

Det är lustigt hur ens liv kan ändras på bara några timmar :)
För ett dygn sen visste jag att jag skulle flytta till Uppsala om 10 dagar och såg faktiskt fram emot det, men nu ett dygn senare har jag fått veta att jag ska till Kalefornien om en månad,
den 21:e februari åker jag och kommer att bo 5 min ifrån LA och ha 2 minuter till stranden från mitt hus :D jag skulle nog inte kunna bli mer lycklig, och min familj verkar helt underbar :D


SHIT nu börjar den här processen, CALLI HERE I COME :D:D










Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis babe, äntligen! Håller tummarna för att du får the year of your life ;D

2010-01-22 @ 17:01:18
URL: http://letswastetime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0