what ever happen to me.

Att saker och ting inte blev som jag planerat är jag redan medveten om, därför blir det att skaffa sig nya planer.

tappade suget att blogga där ett bra tag, kanske börjar nu igen.. kanske inte. sånt som märks. men nu när jag ska flytta till uppsala (ja en av de nya planerna) kanske jag ska börja uppdatera min familj lite.

Har inte hänt mycket sen sist jag skrev, eller jo egentligen jätte mycket. Julafton har varit, då jag lyckades krocka och köra på ett rådjur, vilken jävla julafton! nyår har även passerat vilket innebar en sjujäkla fylla och tolvsalget är näst intill inte ihågkommet. Men nu är det ett nytt år, 2010. Då det förhoppningsvis blir ett bättre år.

Jag kommer iaf sakna lilla norrköping på ett sätt, men samtidigt verkligen inte. Alltid velat komma härifrån, men aldrig liksom passerat den gränsen att jag verkligen ger mig av. Att flytta till Uppsala känns mer som ett test, om jag klarar det eller inte (klart jag gör) men vill längre iväg än så, men som sagt ett test..


synd att det allför ofta blir såhär, men jag kommer att sakna dig.

Kommentarer
Postat av: Moa

Kommer sakna dig med :(

2010-01-04 @ 20:12:00
Postat av: Madelene Nylander

nettaaan! LOVA på allt att du kommer hem till norrpan om jag kommer hem o hälsar på? annarssssss... :@

2010-01-05 @ 04:07:30
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0