Eminem feat. Rihanna - Love The Way You Lie

äntligen börjar jag friskna till så jag kan ta mig till jobbet imorgon :) whats up med det svenska vädret föresten sol, regn, sol, regn, moln,sol, moln, sol.. osv! Suger ju, när fan ska man hinna bli brun? Inte på jobbet iaf! Är iaf i stan nu har packat väskan till att bosätta mig i krokek from i morgon :) Och ikväll ska vi tjejer göra nått som jag bestämde mig för ett år sen att aldrig mer göra.. gå och se en ifk match! haha. Kommer ihåg hur roligt ja tyckte det var i början :) meeeeeen allting gott har ett slut., men vi ger det ett försök igen! Tjejerna verkar ju taggade på det såå.. får se vad jag tycker.


SOMMAR SOMMAR SOMMAR!!


Kommentarer
Postat av: J

saknar dig så himla mycket din filur! hoppas verkligen att miia inte ska stanna i sin familjs å du kan ta den. hon vet det nästa vecka typ. håll tummmmmarna <3<3

2010-06-25 @ 01:38:06
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0