I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

Försöker blogga lite då & då, vet att vissa uppskattar de :) trots att mina 400 läsare sjunkit till hälften, haha. Jag lever inte ett lika intressant liv som jag gjorde i USA det kan jag medge, men i höst kommer det bli minst lika intressant :)
Tänkte på det med att studentveckan är över, fort det gick va? Och att det nu var över ett år sen jag själv stod där är ju helt sinnessjukt, Som Madde sade och va fan har hänt på ett år då? ingenting.. Men Madde vi har ju faktiskt bott i usa, haha.
Vilket som, jag har nu bosatt mig i krokek och kommer att finnas här resten av sommaren :) Lika bra det när man ar jobb här, och krokek är alltid bäst att bo i på sommaren ändå.

Annars då, har nog inget vettigt att skriva trots allt, ska försöka planera sommaren lite nu, och ni som vill får gärna komma o bo hos mig, varannan vecka iaf. Tycker inte om o sova själv :)




Kommentarer
Postat av: Malin

men hörrö! Nu är det så att jag jobbar på ditt gamla jobb (fast i hageby). Fick aldrig det på kolmården :) Däremot undrar jag hur det kommer sig att du jobbar där nu snygging!?

2010-06-15 @ 17:23:18
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0