can you meet me halfway

Det är Tisdag morgon, och jag är for ovanlighetens-skull inte trött :) kanske för att jag somnade 9.15pm igår? haha.

Idag skiner solen som vanligt.. börjar ni där hemam tröttna på den rubriken eller? Kan isåfall sluta skriva den, för solen skiner alltid här när jag vaknar. Har precis vart ute med hundarna och hunnit äta frukost, ska vänta på att den där nedrans tvätten kan bli klar så jag hinner ner till stranden innan barnen ska hämtas :)

Såg att Silvia lagt upp några av bilderna från Malibu, så bjuder på några av dom :) när jag har alla åker dom upp i en mapp på fb :)









Kommentarer
Postat av: mari törnborg

Ohh vad härligt det ser ut, längtar till dig kram mamma

2010-03-17 @ 08:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0