Cause I'm just a teenage dirtbag baby

Precis vart ute en sväng med hundarna, tror att dom mår lika bra av det som jag gör :) jag är nämligen den enda som går ut med dom, vilket innebär inte så ofta.. haha.

Väntar på att en kalkon i ugnen ska bli klar.. den här vart där inne i över 3 timmar. Om jag inte minns fel så har jag ätit kalkon en gång tidigare hos Amelias farmor, och det smakade smaskens (om det nu var det) annars kanske jag ätit kalkon hos min egen farmor någon gång, har jag det farmor? Förövrigt så saknar jag dig massa (speciellt din goda mat) och så tycker jag så himla synd om dig just nu. Världens bästa farmor har jag! ♥

Såg även att Putte fyller år idag, vet inte om du läser det här men Grattis isåfall! Du börjar väl komma över 50 sträcket snart va? gamla gubbe, haha. Tycker om dig också iaf, och saknar min störda släkt. Hur bra är ni inte liksom? Säg åt min Pappa att inte tappa kontakten med er nu, för jag skulle upskatta om vi alltid har samma kontakt och störda relation till varandra livet ut. :)

Nehepp, hur ska man avrunda detta inlägg då? MED lite sol och härlig LA bilder kanske :)






när man ser bilder på LA känns det faktiskt rätt otroligt att man faktiskt bor här,
vilken stad liksom :) Hade inte kunnat hamnat i en bättre del av USA :)
Kanske San Fransico, Las Vegas, osv..
Men dit ska jag snart vilket som så där behöver jag inte bo , hehe.


Kommentarer
Postat av: Linnsii

man var fjortis där ett tag alltså :D haha så jävla roligt

2010-03-24 @ 16:40:58
URL: http://linnma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0