:D

Jävlarn's  vad jag är trött.. Dags o sova snart, blev en sen middag med revbenspjäll. Klingade fint i kistan :) Tracy min LCC var har i 1 och en halv timma förut, och nu känns allt såå mycket bättre, tror inte jag kunde hamnat med en bättre familj faktiskt!

Vi var ocksp ner till stranden idag på dan, och HERREGUD säger jag bara, så sjukt jävla häftigt o vacker (ni oc nördrar, det ser precis ut som där) HELT SJUK! hade dock inte med mig kameran.. men ska ta massa bilder nästa gång jag åker dit, började dock regna nyss, men om det inte håller i sig tills imorgon ska jag åka dit redan då!

LA är grymt alltså, inte riktigt fattat att jag faktiskt bor här än, utan känns fortfarande mer som "semester" och att jag är en riktig turist, haha. men det ändras nog snart hoppas jag!

Nu ska jag sova iallfall, godnatt alla! (och godmorgon bli det för er) önskar alla en toppen dag!


några av de härligaste tjejerna i världen! just so you know :)

Kommentarer
Postat av: mari törnborg

Det var bra att du känner att du hamnat rätt puss

2010-03-04 @ 13:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0