damn it

2day is not the greatest day in LA..

Åh, vilken skitdag! Nu antar jag att det kommer att komma sånna också.. Då ung****** inte lyssnar ett skit på vad man säger! Först är dom hungriga, då ska dom ha ostmakaroner, när jag gjort det är det inte gott så då ska allt slängas.. Sen ska vi göra läxor (men det vill dom såklart inte) då ska man tjura och vara envis i timmar.. jag ger upp! Nu får någon annan ta över.

Väntar på att Silvia ska ringa och göra mig lite gladare, vi ska bege oss till gymmet sen :) Skönt o komma bort ett tag (faktiskt..) Imorgon väntar en bättre dag.



saknar er där hemma. :(

Kommentarer
Postat av: magnus

Ha ha, låter som en viss nathalie för bara ett par år sedan... :-)

2010-03-09 @ 06:39:52
Postat av: Kate

Ha en trevlig dag!

2010-03-09 @ 06:53:16
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: sofia

hörredu, deppa inte utan ryt till mer nästa gång. du måste ju visa var skåpet ska stå! hihi. saknar dig med. <3

2010-03-09 @ 09:45:42
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: amme

de e ju nu ungarna börjar köra med dig för att testa gränserna. Visa vem som bestämmer så går det nog bra ska du se hjärtat! <3

2010-03-09 @ 11:22:34
Postat av: Anonym

fattar inte ens vad du gör där, du verkar ju aldrig ta hand om ungarna ändå. det är ingen shoppingresa du är på...

2010-03-09 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0