...

Det är lördag förmiddag och jag har inte planerat denna dag, ingen hemma i huset dock.. undra vart alla är? Gårdagens kväll spenderas med Pernilla, vi var och såg Dear John på bio, sjukt bra film! Innan det var vi och fikade och träffade på en svensk kille som heter Tobias från Göteborg, han fick också hänga med påbio! skön snubbe :)

Idag är det molningt och regningt ute, vilket kanske innebär en mysdag? eller åkaiväg och.. *bampa* shoppa (?) nej.. ska faktiskt inte göra de mer, hålla lite i pengarna :) BTW mamma kan du fråga pappa vad jag fick på min senaste lönespec? ingen aning om hur mycket pengar jag har på kontot..

Nu ska jag dricka upp min diet-coke (som jag förövrigt blivit beroende av) sen ska jag nog börja fixa mig, för här kan jag ju inte sitta hela dagen..

Just ja, tack underbara Sofia aka Soffe för uppdateringen, det uppskattades..:) saknar dig som fan min älskade vän!!


Kommentarer
Postat av: PROPPEN

va söt du är gumman! klart du ska ut och shoppa med dig. ikväll ska jag och danne äta kycklingfile och pomme, chips och dipp och jag skulle gärna vilja att du var här och moffsa i dig god mat med oss! danne hälsar även så mycket. mellan varven skulle vi även kunna sätta oss och ta en cigg. hihihi. jag saknar dig med älskade vän. vi har också gjort en intresseanmälan på en lägenhet typ vid skolan som jag hoppas vi bor i när du kommer hem. jag älskar dig och saknar dig till max. KÄRLEK. + mer ringar till folket

2010-03-06 @ 21:57:46
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Madelene

Kul att du träffat några vänner!! :D

hahaha, dietcoke ÄR verkligen beroendeframkallande!! :D



Hoppas du mår bra gumman, vi måste skypa snart igen.

jag sitter här och är lite bakis.. ska åka o kolla på match om en timme.. hahaha, får skylla mig själv.

Tänker på dig.. LOVE YOU <3

2010-03-07 @ 10:16:34
Postat av: farsan

Sorry Snuttan!har slängt specen,du får kolla på nåt bank-kontor....Hörs på skype(nästa vecka)...Kramar från mig...

2010-03-08 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0