:')

Nu har jag precis ätit middag :) super gott, känner dock att det är sovtime nu!
Satt och pratade med familjen i över en timma om allt och hur jag känner o så, så nu känns det genast lite bättre.. Berättade att jag hade lite hemlängtan, men efter att dom uppmuntrat mig om
att min egen familj faktiskt snart är här och att vi ska åka till disneyworld med dom
(haha okej det visste inte ens min egen familj om, men mamma om ni vill det så gör vi det :D) 
så känns det iaf bättre. Är nog jag som måste våga öppna käften lite mer o faktiskt prata..
Men fan vad svårt det är att förklara sig på engelska alltså.

Vilket som, sovdags nu! Godnatt :)


Ryan, Rolf and Shelby, old picture then :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

åh va kul att dom kommer o hälsar på!!

Jag vill också komma till dig snart! SAKNAR DEJ SÅ MYCKET!!! ♥♥♥

2010-03-10 @ 12:06:27
Postat av: Anna L

Tänker på dig

2010-03-10 @ 13:17:20
Postat av: Moa

Gumman allt löser sig <3 va roligt att familjen kommer <3

2010-03-10 @ 17:46:24
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: Anonym

old picture then... Hur går det med engelskan? :b

2010-03-10 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0