Fireflies

http://www.youtube.com/watch?v=psuRGfAaju4
min nya favoritlåt, Shelbys också för den delen :)

Har nyligen skjutsat ungarna till skolan, tog en lite längre promenad med hundarna imorse, då upptäckte jag även skillnaden på svenskar och amerikaner.. Alla människor jag mötte på min promenad hälsade glatt, eller stannade och pratade, önskade mig en trevlig dag, osv.. (amerikaner är sjukt trevliga och sociala) det finns ju inte ens i sverige! haha.

Har precis ätit en fruktsallad till breakfast.. det var de nyttigaste jag kunde komma! haha. ni vill inte ens se hur mycket kakor, osv våra skåp i köket innehåller.

Får se vad som händer idag :) min LCC kommer hit ikväll så¨ska vi ha möte iaf.. Imorgon ska jag träffa Silvia :) Helgen är ej planerad. Men någonting kul ska nog ske!


det här är South Bay, vart jag åker princip varje dag.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0