För jag är lyyyycklig, för jag är lycklig

Vilken dag.. att hitta till Target tog mig huuur lång tid som helst, fast att Pernilla var världens bästa gps genom telefonen haha. Men nu hittar jag ytterligare lite till här i LA.. blev dock lite mer shopping, förlåt mamma! men  nu ska jag börja spara pengarna på riktigt.. bara köpa ett gymkort i veckan så kan jag underhålla mig med o gå dit i stället för o shoppa!

Just ja Mamma har fått lära mig hur tvättmaskinen funkar nu.. så ska ägna hela söndagskvällen åt att tvätta! min tvätkorg är överfull.,., får se hur det kommer gå ändå, är första gången i hela mitt 20 åriga liv som jag ska tvätta :) gud.
Just ja, ska ju på au-pair möte imogon o träffa alla andra au-pairer i mitt område, Pernilla ska hämta upp mig, kan nooog bli intressant :D








(just ja magnus, dom var skit glada över att du skulle komma hit :D) jag med för den delen.. för er som vill veta, världens bästa magnus kommer hit och hälsar på mig om en månad, det känns så jäääääävla bra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e magnus ??=)

2010-03-07 @ 13:47:11
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0