hejbaberiba!

Min första typ riktiga arbetsdag, fick styra med allt själv i morse när ingen var hemma :) skjutsade barnen till skolan sen åkte jag direkt till Shoppingcentret och shoppade lite, (okej shopaholic varning) men det var det sista.. nu måste jag börja spara mina pengar! Vet inte vad jag annars ska underhålla mig med under dagarna.. MEN jag kommer nog på något, lite mer värme bara så ska jag sola hela dagarna istället :)

Nu väntar jag bara på att dagen ska gå, får se om det blir jag eller Julie som hämtar ungarna från skolan (vore faktiskt lite skönt o slippa) hehe :) Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. hejdå





Kommentarer
Postat av: J

hihi såg tröjan på forever 21 right? :D

2010-03-04 @ 15:16:24
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0