herregud

Skulle jobba kväll, Shelby är över hos en vän och Ryan är på fotbollsträning till 8pm, ska bara hämta han :) var visst inte så jobbigt, familjen köpte pizza med, så nu unnar jag mig det :) MEN saknar dock sveriges pizzor, dom här är sjukt tjocka! sjuuukt..

Åkte lite fel förut med, så nu har jag kört i cirka 5 minuter på freewayen! det var hemskt, jag höll på att börja stor tjuta, trodde jag var på väg till San Fransico eller något.. haha men efter cirka en halvtimma hittade jag tillbaka hem. Tur de! :) ska inte ge mig ut där nån gång mer utan en partner bredvid! så sant som det är sagt. haha


fattar ni hur rädd jag var när jag råkade komma ut här? I mörkret, helt själv.. AHH skakar fortfarande, men nu är jag hemma! Och Silvia & Pernilla som säger att det är så sjukt kul o köra där :D inte oförberedd kanske, haha

Kommentarer
Postat av: Lena

Var bor du? Det finns ett ställe som heter Mulberry Street som har New York style (tunn) pizza. Finns i Encino och jag tror även Beverly Hills. Jättegott!!!

2010-03-12 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0