I belive I belive

Jag har alltid sagt att jag borde ha ett jobb som inkluderar sovmorgon, men så har fallet hittils inte vart, och kommer nog inte att bli heller. men man vänjer sig ju faktiskt, somnar fock vid 9-10 om kvällarna, haha.

Hade ju en Jordbävning här för några dagar sen.. jag måste dock sovit som en stock för jag märkte inget, men Pilly hade vaknat av att huset skakade :) haha, hade också velat vakna.,

"A 4.4 magnitude earthquake rocked Los Angeles, California today. "All is calm in the city of Los Angeles," said Los Angeles Fire Department Capt. Steve Ruda.

As of now there are no reports of damage, injuries, or power outages. 30 minutes later a stretch of road buckled in the downtown Downey area. The 10 foot stretch of concreate was said to have been caused by normal wear and tear and was probably not a result of the earthquake in Los Angeles, California today.

"It was a shake, but not bad. Our inmates slept through it and we had a few calls, but not as many as you would think," Pico Rivera sheriff's station Sgt. Jacqueline Sanchez said.

Thankfully no one seems to be injured and the earthquake did no signifigant damage. But residents of course are on guard after the devasting earthquakes recently in Haiti and Chile."

Nu ska jag ta mitt pickopack och åka ner till stranden :) var på stranden igår med barnen, "jobbade med andra ord" hade då linne på mig och sprang runt i några timmar, kan säga att jag hade världens bränna från linnet när jag kom hem och illröda axlar, kanske dags att börja smörja in sig trots allt!



förövrigt längtar jag hem som fan nu. Saknar Pappa, Mamma, lillebror, Mange och alla mina underbara vänner. Hur fan ska man klara ett år ifrån alla er, det har jag inte riktigt förstått än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dig med. men ett år går rätt fort endå :) älskar dig. /proppen

2010-03-18 @ 18:39:30
Postat av: Dad

Hejsan `Snuttan`! Vi saknar dig osså.Hemlängtan går över snart,massor pussar från oss

2010-03-19 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0