If you call my name I will be right there

Uppe med tuppen, är inte van vid att gå upp 6am varje morgon, men det är väl bara att vänja sig, skönt med helg nu iaf så jag kan sova ut lite imorgon :) Precis ätit frukost, ska straxt börja fixa mig för Siliva kommer snart och hämtar upp mig så ska vi åka till Santa Monica o shoppa :) (förlåt mamma, vet att du sade stopp igår när vi skypade, men det är bar idag) får lägga undan lite pengar av lönen sen, höhö.


Och som vanligt skiner solen (tröttsam mening va?) men tänker att det kan va skönt för er där hemma, hört att det fortfarane är kallt (?) och att solen inte tittar fram allt för ofta ;)



Kommentarer
Postat av: mari törnborg

Jag sa ju stopp, lyssnar du inte ha ha älskar dig kram mamma

2010-03-05 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0