If you fall for me I'm not easy to please

Sådär ja, nu är det vackra vädret tillbaka, och det gillas :) Har suttit ute i trädgårn (den väldigt lilla trädgården) och solat i någon timma samt ätit min lunch, det steker kan jag lova. Nu har jag precis duschat och väntar på att barnen ska sluta skolan. Har även mejlat mamma en lång lista med grejer dom ska få ta med sig hit, känns toppen!

Ikväll till Glendale ikväll till Malin och hälsar på :) ska bli sjukt kul, om jag nu hittar det! Står på Googlemaps att det ska ta cirka 42 min.. men med kö upp till 2h så räknar nog med kö.. eftersom att det är fredags eftermiddag! Men det ska nog gå bra, bara gps:en är på min sida den här gången. Ska försöka planera nått kul o göra ikväll och imorgon, jag är dyng sugen på utgång, kan säga att det rå suger att inte vara 21! Men på mitt nästa legg ska jag fan vara de, haha.


Hermosabeach!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0