If you wanna take a ride all by yourself - I'll be waiting for you

Okej, känner att allt flyter på för bra, så snart kommer väl en motgång.. but that just the way it goes!
Ungarna är hur söta som helst, satt och spelade supermario med dom förut idag (vilket förörigt är ett beroendeframkallande spel, och dom spelar det 24/7) men iallfall, så säger Shelby: Ryan, who do you think is the best au-pair we ever had? Cause i really think it's Nathalie. Och Ryan svara: Yeah, me to! :') då blev jag såå glad. hur gulligt är inte det?

Imorgon är min riktiga första arbetsdag, då jag ska lyckas få upp dom ur sängen helt själv och göra lunchlåda åt dom :) men det ska nog funka! tror att efter någon veckan eller två kommer man lite lättare in i sina rutiner..


jag älskar att vakna upp till sol :)



























förutom att allt verkar som frid och fröjd här, så saknar jag min familj och mina vänner något så grymt! Om ni alla skulle vara samlade här på samma ställe, skulle det kännas mycket bättre. Jag älskar er alla, och tänker på er hela tiden. <3


Kommentarer
Postat av: mari törnborg

Det verkar som det gick bra igår, jag vet att du klarar de.Vi saknar dig också kram mamma.

2010-03-02 @ 07:29:12
Postat av: mari törnborg

Du verkar och ha klarat av de bra igår, jag visste det. Saknar dig med kram mamma

2010-03-02 @ 07:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0