I'm alive

Var lite för blåsigt för mig att ligga på stranden idag, tog istället en liten roadtrip med min bil :) har ingen aning om vart jag åkte, men vart borta i 2 timmar iaf, haha. Glömde bort att fota och ens kolla vart jag var under tiden, var mer tvungen att hålla koll på hur jag skulle ta mig hem igen.. (visste inte ens vart jag var på väg) ..

Blev såå glad idag när jag fick reda på att jag får 100% ledigt för att åka till Johanna (NY) i maj, så imorgon ska jag boka biljetter dit på dirren! :)

Smsade lite med svenska Tobias idag med, haha. Han ska kirra fest imorgon. blir nog kul! Jag & Pilly (hon vet inte om något än, men nu kanske hon vet...? haha) plust ett helt lag med killar. haha


Ps, jag börjar bli riktigt brun nu :) nu ska duscha, sen åka iväg o äta.. puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, jag såg din kommentar i min blogg. Jag var i den förra familjen i en månad innan jag bestämde mig för att byta, det kändes bara inte rätt där,jag tog hand om två ett åringar och det kände jag var för mycket för mig, sen funkade det inte helt 100 med föräldrarna heller. Jag vet hur svårt det är att bo i en familj när det inte känns rätt och jag vet hur svårt det är att prata med någon om det, men mitt tips är att om det går prata med föräldrarna och om inte det ta kontakt med din LCC; berätta hur du känner och fråga henne om råd!



Känns det inte rätt ska du absolut göra något åt det! Det är ditt år det handlar om!



Kram

2010-03-19 @ 13:47:44
URL: http://mittlivsomida.blogspot.com/
Postat av: 04.04.20*0

I Like U and I want U ;)

2010-03-19 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0