I'm doing great

Bara för att uppdatera er lite fort innan läggdags klockan är 11pm här! SENT för mig som ska upp kl 6am imorgon med andra ord.. Har precist kommit hem från gymmet :) aa rätt sent. Men var en stund hos Silvia innan, var faktiskt skit kul på gymmet, och det var grymt stort.. vi har inte något sånt stort gym i lilla Norrpan inte. Men Silvia fick sig nog ett riktigt gott skratt där inne, jag kunde inga maskiner.. och konditionen låg under marken.. haha. Men vi bubblade lite jacuzzi och satt i ångbastun i högst 2 min, haha. men vi hade det skit kul :D Hände en liten olycka när vi skulle bege oss hemmåt bara, men den ska vi ine nämna här, eller någonsin!

Nu är det läggdags, äntligen kan jag underhålla mig med o gå till gymmet istället för o shoppa! det är ju great ju, ELLER HUR MAMMA? :) nu bör hon vara stolt där hemma..


jag går nog visserligen mest dit bara för o spana killar :) för killar.. aa det finns det i mängder av där, snygga också!

Kommentarer
Postat av: mari törnborg

Bra jobbat gumman, äntligen slut på shoppingen. Kolla om det finns nåt roligt att kan ha nytta av på gymmet puss

2010-03-09 @ 12:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0