I'm in LA bitch

Inte bloggats eller tagits mycket bilder alls den här veckan.. why? Jo för jag har inte gjort något intressant, mest bara jobbat och absolut inte kunnat shoppa nått eftersom att jag fick en räkning på 72dollar :) (det var vad det kostade familjen) haha. Ni förstår nog vad jag menar! Ni andra som inte förstår, ni behöver inte förstå heller.

Längtar iallafall till helgen, är ledig och det är Pernilla också så vi ska nog försöka hitta på något dunder kul. Imorgon blir det nog lungt på kvällen, en bio eller något bara.. På lördag är det som sagt St Patricksday så då ska vi klura ut nått kul (det kommer att innehålla fest iaf) :D Och på söndag ska det bli super fint väder, då ska vi nog försöka lägga oss vid stranden o steka :) låter inte det som en bra helg?

Idag ska jag jobba hela eftermiddagen och kvällen., mina värdföräldrar skulle ut på middag med deras chefer, men det är lungt för mig, bara barnen är lika snälla idag igen, för igår var dom super gulliga :) ska försöka hinna måla naglarna nu innan jag ska hämta Shelb o skjutsa henne till dansen.

Hoppas allt är bra där hemma, saknar alla!  Min familj, mina vänner, min släkt, JA ALLA! :)


Kommentarer
Postat av: M

har en fråga, har du några regler? typ när du ska vara hemma, besök osv, kollar runt lite o jämför med familjen jag är matchad med.. tacksam för svar:D

2010-03-11 @ 23:25:05
Postat av: Anonym

Nae jag har faktiskt INGA regler, min familj tycker inte man ska ha det.. okej ett gott beteende och vara positivt, att barnen alltid ska vara respektfulla. Annars fårjag va ute hur länge jag vill, alla mina vänner/pojkvänner får besöka mig :) jaa allt är prnicip tillåtet, okej inte allt! men du förstår nog.

2010-03-12 @ 02:32:23
URL: http://ntornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0