I'm in love in this town

Okej.. som sagt första gången i mitt 20 åriga liv som jag tvättar, och jag tror inte att det går något vidare. Har väntat på tvätten i cirka 4 timmar nu.. vad händer? Och när jag dessutom väntat på en tvätt i två timmar så är kläderna inte ens torra när jag tar ut dom från torktumlaren, whaat. kill me.. orkar inte sitta uppe hela natten för o tvätta, ska ju faktiskt upp kl 6 imorgon & jobba! come on.

Okej jag är trött och irriterad. det går inte som jag vill idag! Varför kan jag inte bara vara medfödd med att städa, tvätt och hålla rent omkring mig.. Men ändå, tack mamma för att jag fick vänta så länge med allt.. Hade gärna sluppit det här resten av livet ut. Städerska är prio ett när jag flyttar hemifrån! :)


Sova sova sova sova sova.. det är det enda som går runt i mitt huvud nu och NY :) ska försöka åka till Johanna den 5:e maj.. min födelsedag och fira den där, hon fyller år den 6:e maj så det passar ju perfekt! En vecka i NY och vi kommer ha så sjukt kul, party in the USA :) +shopping såklart.. älskar NY och det gör Johanna med, lyllosen bor ju där!! så ska prata med familjen i veckan, hoppas det går. Redan hittat flygbiljetter :D


Den här tjejen är det bästa jag vet.. Hon bloggar varje dag för att göra mig tillfredställd, hon nämner mig dessutom nästan i varje inlägg, hon skriver väldigt ofta hur mycket hon saknar mig, hon är helt fantastiskt ödmjuk och trevlig. Jag älskar henne och hon är det bästa som finns.. en riktig vän.

Kommentarer
Postat av: the propp

vad gullig du är. jag blir alldeles rörd här hemma. love you. <3 min fina vän.

2010-03-08 @ 09:41:42
Postat av: mari törnborg

hej lilla gumman! Jag tror att jag har tjatat på dig om tvätten förrut nån gång, känns det igen? kram mamma

2010-03-08 @ 09:53:46
Postat av: J

NEW YORK :D

2010-03-08 @ 15:34:57
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0