I'm so lucky, lucky..

Sådär ja, då har jag fått lära mig lite hur rutinerna fungerar på mornarna :) skjutsa barnen till skolan borde inte vara några problem (hej dåligt lokalsinne juförsig) men det ska nog lösas :) har vart ledig nu på dan, så tog en tripp till AMC, ett jätte stort shoppingcenter, med forever21, victoria secet, 1000 olika butiker helt enkelt! SHIT, för er shoppingsfreak kan jag lova att ni missar något, här finns allt! och till riktigt billiga priser! Jag trivs som fisken i vattnet.

Vart ute med hundarna på morgonen med, dom är världens sötaste, och så älskar dom mig :) hihi, nu ska jag om cirkus 2 timmar hämta barnen från skolan igen, göra lite läxor sen skjutsa Ryan till sin baseball.. Hoppas ni har det bra där hemma, saknar er som tusan ska ni veta! KOM O JOINA MIG HÄR ALLA SOM VILL :)


mina små hundar :)
















Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh så fin ring !!! love love

2010-03-01 @ 22:05:00
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0