IN MY HEAD, I SEE YOU'RE ALL OVER ME

Hej kära läsare! Nytt rekord har ni slagit idag.. fattar inte vart ni alla kommer ifrån? Men det är kul :) Händer visserligen inte så mycket intressant just nu. Ingen shopping (?) what. Nej ingen shopping.. Har lite andra utgifter just nu, dock jävligt onödiga sådana! men får skylle mig själv när jag är ett klantarlse, får ändå lön om 2 dagar :)

Har suttit inne typ hela förmiddagen och bara tvättat :) Jag börjar bli riktigt haj på det nu! Väntar på att barnen ska komma hem snart så ska vi göra lite läxor :) ikväll så jag bara mysa, köpa något gott o titta på alla andra avenyn avsnitt jag missat.

Oj, nu kom då :D då ska det börjas plugga nu, på en gång.


det finns ingen bättre människa än min Mamma.
Tack för att du alltid finns där för mig när jag behöver det.
Är så glad att du snart kommer hit :) ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: mari törnborg

Tack gumman!

2010-03-11 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0