It's a party in the USA

Efter en heldag med barnen då dom varit lediga från skolan idag, är jag så glad över att komma ut nu :) har vart o käkat för min lön jag fick idag, håller nu på att göra iordning mig för fest med Pilly i Torrance. Se vad den har att erbjuda med, men kul att träffa lite ntt folk iaf.

Imorgon antar jag att jag är ledig (?) ingen aning men man kan ju alltid hoppas :) kanske åka o shoppa dårå, var ju ändå ett tag sen nu, så behöver fylla ut garderoben.

Nej, nu får Pilly allt ta o komma, börjar bli rastlös :) hihi


inviger min nya tröja från NY idag med :)

Kommentarer
Postat av: Dad

Ha det så kul ikväll! Söt tjej o snygg tröja.Kram,från oss

2010-03-20 @ 07:47:31
Postat av: nmoa

fin tjej <3

2010-03-20 @ 13:00:56
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0