Malibu

Kan säga att de var guldvärt att då sova ut imorse :) Gårkvällen spenderades ju med Pilly, vi var ute och käkade restaurang (italientskt) jätte gott :) kl 10pm gick i på bio, och såg remember me. Vilken underbar film, dock ett hemskt slut! Men om ni känner för att gråta av er, gå och se den då!

Nu väntar jag på att Pilly & Silvia ska komma och hämta upp mig så ska vi köra en hel dag i Malibu, solen skiner, så den är på vår sida nu.. imorse var det lite molnigt. Ikväll blir det.. partaj? Försöka iallfall :) haha, kul att man är underårig här liksom. NOT.

Nej nu ska jag fixa de sista innan pärlorna kommer :)


puss till mina gulliga läsare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många har du? 5st..?

2010-03-14 @ 07:38:47
Postat av: Anonym

nae 2 :)

2010-03-14 @ 08:23:03
URL: http://ntornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0