menchies

Idag är en bra dag :) solen skiner, det blir bara varmare o varmare för varje dag som går, i helgen ska det tillochmed bli beach väder, o nästa vecka ska det bli ännu varmare, tjuhu! Jag har iaf åstadkommit någonting bra idag, jag har fått mitt lilla elände som jag ställde till med till rätta :) haha. 72dollar fattaigare.. men vad gör det när lönen kommer idag? Unnade mig att åka till menchies efter för mina sista pengar :) världens godaste yohurtglass, tänk att den slår både halvars, smultronstället.. you name it!

Suttit ute på min lilla tomt/altan/innegård, kalla det vad ni vill! Väntar på att dagen ska dra sig till kväll så jag kan sluta min arbetsdag och kunna skrika ut HELG! :) ska träffa Pernilla ikväll, vad vi ska hitta på för roligt har jag ingen aningom än, men något roligt blir det alltid.

Nu kallar duschen, sen hämta ungarna från skolan.


här har ni den omtalade glassen, fast ni inte ens ser nån glass, haha. Och alla färskabär gömmer sig under ;)

Jack ville smaka, naw



och här skiner solen rakt in i mitt ansikte :) bye

Kommentarer
Postat av: anna

bor du själv? eller bor du i samma hus som barnen? :)

2010-03-17 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0